"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

23 ноември 2023

Духовний ріст/ Духовно израстване

 



Бог Саваоф як ніхто інший зацікавлений у твоєму щасті і хоче допомогти тобі зробити правильний вибір у житті. Тож проси Бога щоб він допоміг тобі досліджувати в чому полягає Його воля і зрозуміти яким він бачить твоє майбутнє. У всіх сферах життя дотримуйся поради з приповістей 3:5-6  «Надійся на Бога всім серцем своїм, а на розум не покладайся. Пізнавай Його на всіх дорогах твоїх і Він виправить стежки твої». Бог усім батько і він про усіх дбає, треба тільки віддатися Його волі і послушно слідувати за Ним пори життєві ситуації.

Ознаки духовно відродженої людини

1.Присвячення себе Богові.

2.Розрив з гріхом.

3.Освячення.

4. Упокорення.

5.Любов до Слова Божого.

6.Любов до тих, хто вірить в Ісуса.

7.Глибокий біль і скрута після кожного падіння.

8.Спрага за спасіння гинучих.

9.Слухняність Слову Божому.

10.Бажання спілкуватися з Богом.

За що я люблю свого Господа

1.За те що дав мені життя 2.За те що любить мене, хоч я і грішна. 3. За те що Він відкрився мені і я Його пізнала. 4.За те що створив природу і тварин для моєї радості. 5.За те що захищає мене і не залишає в біді. 6.За те що відповідає на важливі духовні питання. 7.За те що дав мені сім’ю яка поруч. 8.За те що наставляє мене на путь істинний, хоч іноді мені й не подобаються Його методи виховання.9.За те що втішає і підтримує мене.10.за те що помагає вижити в цьому світі11. За те що дає наснаги витримати випробування.12.За те що захищає мене від зла цього світу.13.За те що втішає мене виконанням моїх бажань.14.За те що я цінна і особлива для Нього.15.За те що дає щоденно що їсти і в що зодягтися.16.За те щ пробачає мені коли я оступлюся.17.За те що знає що є кращим для мене і я можу покластися на Нього, бо знаю що з Ним я буду переможницею.18. За те що Бог мій друг і я все можу Йому ввірити.19.За те що Він ніколи мене не зрадить і не підведе.

Перевод-

Бог на Силите се интересува от вашето щастие като никой друг и иска да ви помогне да направите правилния избор в живота. Затова помолете Бог да ви помогне да изследвате каква е Неговата воля и да разберете как Той вижда вашето бъдеще. Във всички области на живота следвайте съвета от Притчи 3:5-6 „Уповавай на Бога с цялото си сърце и не разчитай на разума си. Признавайте Го във всичките си пътища и Той ще насочи пътищата ви." Бог е баща на всеки и той се грижи за всеки, просто трябва да се предадете на Неговата воля и покорно да Го следвате във всички житейски ситуации.

Признаци на духовно възроден човек


1. Посвещаване на Бога.
2. Скъсване с греха.
3. Освещение.
4. Унижение.
5. Любов към Божието Слово.
6. Любов към тези, които вярват в Исус.
7. Дълбока болка и трудност след всяко падане.
8. Жажда за спасение на загиващите.
9. Подчинение на Божието Слово.
10. Желанието за общуване с Бог.

За това, което обичам моя Господ


1. За това, че ми даде живот 2. За това, че ме обичаше, въпреки че съм грешник. 3. Защото Той ми се разкри и аз Го опознах. 4. За това, че създавате природа и животни за моя радост. 5. За това, че ме защити и не ме остави в беда. 6. За отговор на важни духовни въпроси. 7. За това, че ми даде семейство, което е близо до мен. 8. За това, че ме напътства по истинския път, въпреки че понякога не харесвам Неговите методи на възпитание 9. За това, че ме утеши и подкрепя 10. За това, че ми помогна да оцелея в този свят11. . За това, което ми дава сила да издържа на изпитанията 12. За това, което ме защитава от злините на този свят 13. За това, което ме утешава, като изпълнява желанията ми 14. За това, което съм ценен и специален за Него 15. За това, което дава ежедневно какво да ям и какво да облека 16. Защото Той ми прощава, когато се спъна 17. Защото Той знае кое е най-добро за мен и мога да разчитам на Него, защото знам, че с Него ще победя 18. Защото Бог е мой приятел и мога да Му се доверя за всичко 19. Защото Той никога няма да ме предаде или разочарова.

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар