"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

09 ноември 2023

Закрихме Консулството! (Гледай, гледай, Котарак!І

"След вечеря баща ми взе каната и намери, че имало уиски за две напивания и едно полудяване" (из "Приключенията на Хъкълбери Фин")

- Отваряйте!!! - хлопам с бутилката по камерата пред Руското Консулство във Варна снощи.

- Кой е? - питат на чист български отвътре.

- Ще ти кажа аз на тебе "кой йе"! Георги Сава Раковски и Хъкълбери Фин сме едновременно! Отваряй!!!

Излиза един полицай. Аз не го познавам, ама той мене да. Бог ми е Свидетел, не знам защо. Може би е от II-ро Районно. Или от I-во? Или от V-то? Или от IV-то?

- Светльо??? Какво търсиш тука?

- Руския консул търся.

- Що ти е?

- За да го еба в гъза!

- Грешка имаш, ние ги изхвърлихме още преди месец-два. Сега това е Общински имот.

- Така ли-и-и-и?!!

- Така!

Ами аз що бих път до тука бе?! Абсолютно бях сигурен, че ще спя в ареста, а те ми се смеят!

- Нямам лична карта, копой!

- Не е за пръв път, Светославе... Ето ти два лева за билет да се прибереш с автобуса.

- Mersi bien!

 

* * *

 

- Изгонили сте руския консул от Варна?! - пита Малката ми невярваща.

- Чи как инъчи?!

- Значи руската пропаганда у вас не върви?

- Никога не е вървяла.

- А защо напсувахте нашия Зеленский тъй официално, когато дойде?

- Щото е за псуване мръсникът Хазарин!. И заедно с това съобщихме най-тържествено, че ще арестуваме гадния Татарин Путин, стъпи ли на Българска Земя. Ще го отъркаляме последния в катран и птича перушина, след което ще го вържем на една върлина.

 

* * *

 


- Защо метна Снежко така във въздуха?

- Учих го да хвърчи.

- Защо?!

- За да си лови птички сам. Писна ми да го храня!

- Ами защо се е напикал?

- Щото не успях да го хвана навреме.

- Къде е сега?!?

- На врата ми е, мъри, не виждаш ли?!

- И той ти прости?!

- Котките, Невесто, имат невероятно чувство за хумор.

- От къде знаеш?

- Не питай... Нали сама преди време рече, че котките са деградирали хора?

- Е?

- Ще ги вчовечим пак.

- Как?

- Като ги научим да летят. 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар