"Зависимостта" в блог "Богословие" 

 В блог "Лирика" - "Остана ми една забава"

 "Філософські статті" в Аудіоформат  ТУК

27 ноември 2023

Як гріх проник в людину і його наслідки/ Как грехът влезе в човека и последствията от него

 



Гріх-це гнійна рана на тілі людини, яка мучить і вбиває якщо її не іскоренити. Гріх, як любу іншу хворобу треба «лікувати» до кінця, щоб одужати і не повертатися до старого Любий негатив породжує гріх, отже треба всіма силами уникати негативу. Просто заповняти життя позитивними речима і людьми й тоді в серці не буде місця поганому. На прикладі Адама і Єви ми бачмо як гріх проник в життя людини. Гординя спонукала їх до непослуху, а егоїзм змусив брехати Богові про скоєне. Це був їхній вибір який позбавив людства життя в Раю. На жаль більшість людей роблять той же вибір що і першолюди. Тепер люд далекі від Бога і не знають що наслідки гріха страшні. І лиш духовне життя може вернути людині Рай. Гріх солодкий але короткочасний, а шукаючи вічного-треба прийняти в себе образ Христа і просвітлення наступить! Ми-Божі діти і маєм сили протистояти злу!

Я зрозуміла що досі жила релігією, але тепер я хочу віднайти самі близькі відносини з Богом і тільки тоді я зможу з гордістю називати себе християнином. Якщо це можливо і Бог відгукнеться на мій зов, хочу пережити Його славу на своєму житті так же сильно як мій пастор Мунтян, світові євангеліст Кенет Коумпленд, Кетрін Кульман та Бенни Хинн(книгу «Доброе утро Святой Дух» якого я нині читаю). Божі люди дійсно вдохновляють стати духовно просвітленим. Мій жених котрий є справжнім віруючим відкрив мені багато істин які до того я не розуміла. А ще лутший друг Атос який нині живе в Індії і я хочу вивчати Веди щоб взяти досвід для духовного росту. Ні, я не зраджу Саваофа і Христа а лиш вивчатиму те, що допоможе стати кращим християнином, адже у Ведах є практичні завдання для тих, хто хоче окунутися в духовний вимір. І тоді я зможу детально розповісти як покінчити з гріхом раз і назавжди.

Перевод-

Грехът е гнойна рана върху човешкото тяло, която измъчва и убива, ако не бъде изкоренена. Грехът, като всяка друга болест, трябва да се „лекува" докрай, за да се възстанови и да не се върне към старото. Любовният негативизъм поражда грях, така че трябва да избягвате негативизма с всички сили. Просто изпълнете живота си с положителни неща и хора и тогава в сърцето ви няма да има място за лоши неща. На примера на Адам и Ева виждаме как грехът влезе в живота на човек. Гордостта ги доведе до непокорство, а егоизмът ги принуди да излъжат Бог за това, което са направили. Това беше техният избор, който лиши човечеството от живот в Рая. За съжаление повечето хора правят същите избори като първите хора. Сега хората са далеч от Бога и не знаят, че последствията от греха са ужасни. И само духовният живот може да върне Рая на човека. Грехът е сладък, но краткотраен и търсейки вечното, трябва да приемете образа на Христос и ще последва просветление! Ние сме Божии деца и имаме силата да устоим на злото!

Разбрах, че досега съм живял според религията, но сега искам да намеря най-близката връзка с Бога и само тогава ще мога с гордост да се нарека християнин. Ако е възможно и Бог отговори на моя призив, искам да преживея Неговата слава в живота си толкова силно, колкото моят пастор Мунтян, световният евангелист Кенет Къмбърланд, Катрин Кулман и Бени Хин (книгата „Добро утро, Свети Дух“, която съм в момента четене). Божиите хора са наистина вдъхновяващи да станат духовно просветени. Съпругът ми, който е истински вярващ, ми разкри много истини, които не разбирах преди. И с най-добрия ми приятел Атос, който в момента живее в Индия, искаме да изучаваме Ведите, за да натрупаме опит за духовно израстване. Не, няма да предам Саваоф и Христос, но ще уча това, което ще ми помогне да стана по-добър християнин, защото Ведите имат практически задачи за тези, които искат да се потопят в духовното измерение. И тогава ще мога да разкажа подробно как да сложа край на греха веднъж завинаги.

Няма коментари:

Публикуване на коментар